these precious things

idag vaknade jag och va totalt genomförkyld och detta firades med att jag tog tag i att sortera igenom allt gammalt skit jag bara slängt in i förrådet bakom mina garderober.
mycket av detta är, surprisingly, skolpapper.
men jag hittade en hel del roligt, tex mitt geografihäfte från ettan där jag antecknade roliga saker ingemar sa under lektionerna.
här är några exempel:
"9th grade, nionde klass you know"
"sweep it under the mat, sopa under mattan you know"
"am I naugthy?"
"now, I want a boy!"
"childs"
samt min favorit: "geography is very interesting you see"
hahahahaha <333

hittade även berättelser vi skrivit i ettan med laila, sånadär när man skriver lite och viker så får nån annan fortsätta.
dom va helt störda, såklart, eftersom det va asianbabes verk, tillsammans med en fjärde part, jag skulle gissa på carro men jag vet inte.
iaf så slutade den ena berättelsen såhär:
He loved ET and ET loved him. Who cares about family and pets, ET was the love of his life. They could make everything together! "I'm gay and I'm proud", ET screamed, holding the man's hand.
eh ja..
och den andra:
He's Santa, and if Santa wants dope, Santa gets dope! Santa got his dope and got high on it and started singing "jingle bells, jingle bells, jingle all the way! And then he past out and woke up in a bed with another man who was dressed up as Santa Claus too. "Merry Christmas", he says laughing! "Muhahahahaha!"

conclusion: asianbabes är fixerade vid homosexuella män/varelser haha.
vi tror också att vi skrev nåt helt insane om en kanin och en morot.. nån som minns, eller möjligtvis sitter på mästerverket hahaha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback