vissa klarar sig utan extas

funderar på om jag är hypokondriker eller inte.
när mina lymfkörtlar i halsen svullnade upp igår kväll slog jag genast upp det på google och hittade sjukdomar såsom halsfluss och körtelfeber.
halsfluss har jag haft förut och är rätt säker på att jag inte har det nu för det känns inte så.
jag är därför jätteorolig att det är körtelfeber för det kändes som om alla symptom utom ett stämde.
dock är nog det rätt väsentligt, nämligen feber.
jag har inte feber haha.
just nu känner jag mig inte ens hängig.
men ändå sitter jag och är rädd att min mjälte ska brista hahaha för det kan hända om man har körtelfeber :P
det är inte första gången nåt sånthär händer innan en resa, innan vi skulle åka till bristol va jag ett tag övertygad om att jag hade blindtarmsinflammation haha men ah det hade jag inte.
så, jag är INTE sjuk mer än en vanlig förkylning och jag skaaa till alanya på onsdag, okej?!

men får väl stanna inne idag och kurera mig ordentligt.
har sett på tre finaler i gymnastik nu, sammanlagt tog det väl 2,5 timmar haha.. men det va kul måste jag säga, tippade helt rätt på damernas barrfinal haha.
intressant va..
kom på att jag skulle ju gå på bio ikväll, får se hur det blir med det, det är ju iofs inte så ansträngade och jag, alice och mamma har försökt pricka in en dag att se på mamma mia rätt länge nu, men ska nog skippa det ändå.
hatar att sitta och hosta och snörvla bland folk haha.
gah ja vet inte ens varför ja bloggar nu, ska gå och lägga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback