why do you build me up?

idag såg jag en blind, förvirrad gubbe gå rakt in i ett buskage och insåg då att jag definitivt är en ond människa eftersom jag skrattade åt det haha.
observera att jag va långt ifrån så han hörde inte, traces of goodness left liksom..

sen skulle jag göra något så vuxet som ett bankärende, men det kändes inte så vuxet eftersom halva fd bodaskolan va där typ.
kändes lite som att sitta på bänkarna vid skåpen, bara att alla hade kölappar haha.

igår va jag på en av de längsta konserterna jag varit på ever, med svenska blåslandslaget, typ tre timmar.......
det började fruktansvärt tråkigt, jag tänkte att det kanske bara va jag, men när min kära mor viskade "det här suger" insåg jag att det inte kan ha varit så många som uppskattade det haha.
hur som helst spelades det roligare stycken sen, och då gick tiden jättefort, och creds som fan till deras ambis (typ som kondition i blåsmusikvärlden haha), som orkade spela så länge.
och återigen slog det mig att jag borde spela lite, har inte rört flöjten sen jag slutade jobba, måste ta tag i detta..

och just nu väntar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback