woho

not körtelfeber nor halsfluss! :D
probably virus that has to bli bra on itself haha.
alanya here i cooooome!
för övrigt måste läkarna på boda vårdcentral vara konstigast ever.
jag har aldrig haft en fullt normal läkare där.
idag jämförde han jag hade min oro att jag var sjuk med en skådespelare som har scenskräck, tittade mig i halsen i två sek och sen fick jag gå haha.
jag hade ju såklart tagit prover innan, det är sköterskorna som gör jobbet där känns det som haha.
sen träffade jag mitt fan i väntrummet hahaha, världen är liten och hon är oerhört snäll :)

så idag ska jag bara försöka vila mig så ja blir helt frisk, och packa kanske vore bra.
men det är en väldigt bra OS-dag idag, både höjdhopp (stefan <3) och gymnastikfinaler, så ja kommer inte ha tråkigt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback