you might be saying ooooh

riktigt nice utekväll :)

men nu en fundering..
alltid när jag får mail om att folk har "compared me" på facebook så är några av mina strengths att jag är most organized and punctual haha.
asså jag fattar inte, jag är inte organiserad för fem öre, alltså verkligen inte ett dugg hahaha.
punktlig är jag ibland, men om nån som känner mig väl ska beskriva mig överlag så tror ja inte att punktlig är det ordet som först poppar upp.
sen får jag alltid "best taste in music" också, så det är ju snällt haha.
men tack alla facebookvänner för att ni tror att jag är en organiserad och punktlig människa, men måste tyvärr göra er besviken, speciellt när det gäller organiserad, shit asså.

en till fundering, idag va jag på lager med min familj, och pappa lyssnade på OS-fotbollsmatchen på radio på väögen hem.
damfotboll. och så säger kommentatorn "X springer och nickar med sin blonda kalufs" och lite senare "X och hennes blonda kalufs är påväg mot målet"
eh, wtf haha?
när kommenterar man utseende under en fotbollsmatch?
det va ungefär som att målet X gjorde och hennes blonda kalufs va lika viktiga.
jag kanske inte kan återge det här ordentligt, men när han sa det lät det verkliegn som om han läste upp nånslags karaktärsbeskrivning ur en roman, definitivt inte som om han kommenterade fotboll.
jag har aldrig nånsin hört någon kommentera herrfotboll på det sättet, och jag blev verkligen förvånad.
hur intressant hennes blonda kalufs än var så tycker jag att det är respektlöst att inte fokusera på spelet hundra procent.
det va liksom nite som om det va dötid, hon gjorde för fan mål i samma mening som han vräkte ur sig det där haha.

idag bokade jag även flygbiljetter till great britain.
den 17e september lämnar jag svedala haha.
helt insane :) 
god natt, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback