made it home

woho, jag klarade att ta mig hem, men det va allt annat än en dans på rosor.
satt iaf bredvid världens sötaste bäbis på planet.
men vi fick båda lock för öronen konstant de sista 20 minuterna, och jag kände verkligen för att skrika och gråta som bäbisen, för smärtan va enooorm.
men jag bet ihop och sen var jag äntligen hemma.
hade också frusit så jag skakade halva vägen hem och det va ganska uppenbart att jag hade feber.
kom hem och kokade nästan, men när jag vaknade morgonen efter mådde jag tack och lov mycket bättre.
dock inte bra och hela min familj är sjuk så jag har faktiskt inte lämnat huset sen jag klev in i onsdags kväll haha, men det är nog bäst.
behövde verkligen vila upp mig, redan innan jag blev sjuk.

men det är helt klart riktigt skönt att vara hemma.
hade saknat det så <3

jag har ju som jag sagt tidigare genom min flytt kommit fram till hur svensk jag är och att jag tycker om sverige mer än jag trodde.
MEN...
igår kväll såg jag på bonde söker fru med alice hahaha och då insåg jag återigen varför man ibland skäms för att vara svensk.
"jag har aldrig smakat melon" säger en 21 årig tjej.. what?!
och en av bönderna som skulle briljera med sin engelska och den lät värre än en tioårings, och innan han hade öppnat munnen sa "engelska är inga problem för mig, jag har ju varit i london en gång" wow haha.
så, det är inget jag direkt är stolt över på ett sätt som the hives, ikea och absolut vodka haha.

ne, nu ska jag lägga mig i soffan igen, något annat jag saknat, soffor haha!
inget som studentrum svämmar över av direkt

Kommentarer
Postat av: Jennica

"Jag har aldrig sett ett päron..."



Eller hur var det? Hahah. Välkommen hem;)

2008-12-20 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback