ok whats wrong with you?

i fredags va jag inte alls partysugen, men alla jag kände skulle ut/va sjuka, så jag tänkte ok, en drink på lloyds skadar inte.
kinga, som är väldigt väldigt väldigt sjuk sa att det antagligen kommer sluta med världens party eftersom det brukar bli så när man inte är sugen.
och hon hade rätt.
efter en stund på lloyds ringer natalys kompis och säger att en tjej i deras korridor har födelsedagsfest och att ingen som lovade att komma va där, så det va synd om henne.
det utlovades gratis mat och alkohol och låg fem minuter bort så det rådde inga tvivel direkt, vi gick dit typ tio pers som inte kände födelsedagsbarnet haha, men hon blev jätteglad :)
det hela ledde dock till att jag blev "silly drunk" och kvällen är extremt suddig,
men jag hade kul vad jag minns, har tagit det lugnt ett tag nu så det va väl okej.
men när man vaknar upp och fortfarande är berusad förstår man att man inte va i bästa tillståndet under kvällen haha.
det va nästan löjligt, bara för att det va gratis blev alla totalt wasted och alla tappade bort varann i stort sett, men men haha så kan det gå.
är väldigt glad att det enda jag tappade bort va armband värda 2 pund från primark, phew.

så ni kan kanske gissa vad jag gjorde igår - sov och led haha (jag vet att det va lucia men jag försökte att inte tänka på det för det gör mig deprimerad då det är min favorithögtid förutom julen och jag inte lyckades få biljetter till nån konsert och inte heller kunde va med i kören då jag slutar sent just den dagen repetitionen ägde rum).
fram tills vid sju på kvällen när kinga skriver till mig att hon inte orkar mer och måste åka till sjukhuset.
så vi åkte dit och dom va extremt snabba och hjälpsamma, när jag tänker på besök på akuten tänker jag på tre timmars väntetid, men vi spenderade högst 30 min där och sen hade hon sitt nya penicillin.
men hon är helt förstörd stackarn, kan inte äta, inte ens dricka vatten.
får hoppas det går över innan hon åker hem.
vi har ju ett prov på onsdag med, det viktigaste av allt vi har gjort den här terminen.

idag måste vi storstäda lägenheten och det irriterar mig nåt oerhört.
vi måste nämligen frosta av frysen samt tömma kylskåpet på mat som kan gå ut.
eh, vi ska ju bo här i minst tre dagar till, dom andra tre i nästan en vecka till.
ibland förstår jag mig inte på clayhill, men jayne skulle prata med dom så ja hoppas vi får ha kvar nån mat.
nu slog det mig iofs att jag kanske borde gått och pratat med dom istället då j nästan har  blivit utslängd haha, men det är nog försent nu.
måste även storstäda rummet då det också kollas, och det kommer jag liksom ändå stöka ner sen när jag ska packa.
och jag kan inte börja packa idag, för ingenting får ligga på golvet när dom kommer och inspekterar imorgon.
eller screw it, en väska måste väl få ligga på golvet iaf.
aja nog om detta.
det är nog dags att sätta igång.
mina babes är redan hemma, hoppas ni har det bra, på onsdag kommer jag :) <333

Kommentarer
Postat av: honungen

reuniooon utanför ginaaa

eller ngt haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback