the sex is on fire

så.. klockan är fyra på morgonen.
tur att jag börjar först vid 15 imorrn.
dock brukar detta va min pluggmorgon, men screw it, jag tror jag har helt okej average från news quiz, så kan suga imorrn.
hade riktigt kul ikväll, men det dödar mig lite att folk ska åka hem för gott.
fällde nästan en tår idag när mike kramade mig och sa att dom här månaderna har varit dom bästa i hans liv, men sparar det tills imorrn när jag och kinga tar med honom på avskedsmiddag på jamie's.
det kommer bli så himla tomt, en av dom bästa killkompisarna jag haft.
och tyler, världens skönaste, roligaste och lättsammaste kille, bye bye.
och ryan har jag inte ens träffat än.
kommer bli jobbigt, och ännu värre nästa år då alla utbytesstudenter åker hem.
men men.
bottom line: hade jättekul ikväll, har dansat så att jag redan har träningsvärk, och jag har verkligen träffat vänner för livet här.


MEN, tyvärr finns det nån som konstant lägger sig i saker hon inte borde och saboterar.
det har gått för långt nu, jag är så himla glad att vi har lov på det sättet, så att jag inte spricker och allt blir awkward, för vi är ju vuxna människor så bråka går inte för sig :p
egentligen borde jag inte bry mig för hon är så patetisk att jag inte kan sätta ord på det och jag ångrar bittert att hon va en av mina närmsta här ett tag.
FALSK, du ljög mig rakt upp i ansiktet idag, det tål jag bara inte.
hahaha kul att jag duar nån som aldrig kommer läsa detta och inte förstår svenska :D
men måste få ur mina aggressioner lite, mike lät mig slå honom på armen för att jag inte skulle konfrontera henne hahah och det va nog bra.
men att folk orkar!

ok jag borde verkligen verkligen sova nu.
tack alla underbara människor som gör att det känns bittert att åka hem på onsdag!
(även om jag längtar hem massvis, men det är ju mest för att jag har världens bästa familj som väntar på mig. omg alice, haha okej i cant wait really :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback