you came in with the breeze

idag är en sånhär dag då jag verklgien ville göra nytta men inte gjorde det = en typisk söndag.
jag har iaf varit och handlat, förhoppningsvis sista gången jag handlar här innan ja åker hem, förutom yoghurt, ost och grönsaker.

imorrn är min lediga dag = den stressigaste dagen på hela vekcan eftersom jag måste göra allt jag skjutit upp.
planer för morgondagen: tvätta, städa rummet, diska handla julklappar, läsa tidningar, laga mat, läsa klart en bok, plugga mer.

idag har jag också sett alice äta lussekatter i webcam, och tänkte att det va dags att kolla på julkalendern på webb-tv, och den va bra haha, anders och måns <3
sen hade jag min vanliga otur när det gäller att undvika folk.
sitter i mitt rum med pyjamas, blött hår, totalt osminkad med en finne på hakan, halvt utsmetad moisturiser i ansiktet och ska gå ut i köket, som jag är helt säker på är tomt för att hämta nåt att äta.
kommer in och fick bita mig i tungan för att inte säga "fuck" för där sitter en viss person som är den sista i världen som jag ville skulle se mig så hahaha.
aja, va bara att försöka låtsas som om det inte rörde mig i ryggen och prata på haha.
men så typiiiiiiiissskkkkkkkkkkkkt haha.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja julkalendern det här året är asbra! Anders och Måns i våra hjärtan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback