alla vet att stormen kommer

har inte kommit igång med mockspluggandet, men mår inte dåligt för det heller just nu.
är väldigt slö idag och vill helst bara se på tv och äta glass.
ska kolla gossip girls på alluc snart haha, har ju inte femman så.
och om det är bra lär jag kolla typ alla avsnitt under lovet haha.
hade sex and the city maraton förra sportlovet tror jag det va och såg klart på alla avsnitt.
det är sånt jag älskar med lov, att man kan ta igen massa film och serietittande som man inte har tagit sig tid till under veckorna.
fast egentligen kan jag inte ta mig tid till det men ändå.
sen måset jag berarbeta alla intryck från kentkonserten igår också och det lär ta ett tag haha.
jag drömde jättemycket inatt, det kanske va just därför.
kommer inte ihåg allt nu men kommer ihåg att jag vaknade och tänkte "oj, vad mycket som hände" och "gah, det va inte på riktigt" hahaha

och just det FY FAN VA JAG JAG BLEV NÄR DOM SPELADE UTAN DINA ANDETAG!

Jag vet att du sover
känner värmen från din hud
bara lukten gör mej svag
men jag vågar inte väcka dej nu

Jag skulle ge dej
allting du pekar på
men bara när du inte hör
vågar jag säga så

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och genomskinlig grå
blir jag
utan dina andetag


jag va nästan hög då, när jocke bara sa "utan dina andetag" och så kördes den igång.
så himla värt att va hes idag för att få sjunga/skrika med i den.

något jag verkligen vill ha just nu är ett par riktigt sköna mjukisbyxor.
jag har inte några som är precis så som jag vill ha dom.
om jag hade haft det kanske jag tillochmed hade haft på mig dom under mocks! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback