and we're forever unfulfilled

en fråga värd att ställa mig just nu är "elza, varför har du skickat vänförfrågan till en massasvenska b-kändisar på facebook istället för att plugga?"
men jag vet verkligen inte vad svaret på det är så jag skulle välja att inte svara haha.
nog om mina pluggproblem, dom kommer ältas tillräckligt på sportlovet eller typ imorgon.

idag hade jag bestämt mig för att höjdpunkten på min dag skulle vara att äta en semla - sen skulle det inte bli så mycket roligare, sa jag när jag svalde den sista biten av deg, mandelmassa och grädde.
(jag fattar inte hur semlor uppfanns, dom borde ju egentligen vara äckliga)
men det fortsatte vara roligt ändå, då asianbabes fanns där och underhöll mig ^^

en annan höjdpunkt va när honey och jag försötke riva ur hjärtan ur några random papper som låg på en fönsterbräda och det slutade med att hon hade skapat en papperpenis.
det kallar jag ett roligt tidsfördriv!
att den sen nästan slank in i vickys mun som ett antal ihoprullade papper gjort på matten gjorde det hela ännu mer hilarious haha.

jag lyssnar nästan bara på artctic monkeys nu, favourite worst nightmare är ju så himla bra!
text efter text är helt klockren.
idag upptäckte jag "this house is a circus".

the more you open your mouth the more your forcing performance
and all the attention is leading me to feel important (completely obnoxious)
now that we're here we may aswell go too far

men nu är det snart dags att ladda för kent.
jocke berg, snart är du som jag när vi dansaaar igen ^^
och den 11 april är det timo igen, för 3,5e gången haha, wiie det kommer bli ett bra konsertår :)


HAHAHAHAHAA  jag och mange schmidt är vänner nu! :P

Kommentarer
Postat av: vicky

HAHAHAHA wtf, det låter som om jag äter papper :(

Postat av: h0nung

HAHAHAAHAH LOL VIX AHAHHA

2008-02-05 @ 21:50:40
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Linda

Shit vad grymt! mange ;)

2008-02-06 @ 19:27:03
URL: http://linda5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback