är du klar att möta sanningsdan?

igår skrev jag ett ganska långt inlägg som blogg.se valde att helt förkasta.
så det får ni aldrig se mohaha.

imorgon är det matte.
såhär oförberedd har jag aldrig varit inför ett prov.
hello failure.
och jag har försökt intala mig sj att det här är bara mocks och det gör inget, för det gör det ju faktiskt inte, och jag misstänker att inte så många i våran hopplösa grupp är så förberedda.
men innerst inne vet jag att det inte spelar nån roll för jag bryr mig ändå jättemycket och kommer lämna aulan in a depressive state imorrn.
men det kanske är bäst så jag får en wakeupcall att det VERKLIGEN är dags att ta tag i matten.

jaja.
jag är sjuk också.
kunde inte andas så satt med öppen mun och kände mig allmänt retarded hela svenskan idag haha.

nej, just nu längtar jag till:
14.45 imorrn då matten är över
15.15 på fredag då all matte och halva psykologin är över, plus all svenska då
9.15 nästa fredag då jag är klar med mocks
11e mars då jag ska till looooooondon :)

den här låten gör en lite glad ändå, hade nästan glömt den och hur bra den är ^^

Svenska hjärtan tinar aldrig när dom väl har frusit
Skitsnack, ge mig kärlek och passion och hunger och magi så smälter jag rakt av
Och vi som väntar på något gott vi väntar alltid för länge jag vet, jag vet
men ett liv med låga krav är som sommar utan sol och vinter utan snö
Och vem vill leva så?

har dock ingen koll alls på hur han gjorde ifrån sig i melodifestivalen, nån som vet?
eller ah jag hörde att han inte gick vidare, men om låten va bra.

nää, nu ska jag försöka med ett sista ryck med studandet, eller alternativt lägga mig.
jag vet inte vad som kan vara bäst riktigt.

avslutar med lite mer lasse:
Varje litet steg du tar och varje gång som du för,
ditt hår från dina ögon på ett sätt som ingen annan riktigt gör.

god natt.
gahjksdhfjksdl jag är så inte mentalt förberedd för imorrn :(

Kommentarer
Postat av: vicky

inte jag heller :(

Postat av: Jennica

Lasse var väldigt bra, en riktigt sån där tröstlåt, den hette Du behöver aldrig mer vara rädd. http://youtube.com/watch?v=6ZREEiiIdAk :)

2008-02-21 @ 09:44:40
Postat av: Linn

lasse kom femma, och gick inte vidare :(

2008-02-22 @ 18:51:09
URL: http://linngust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback