gossip girl + kristin kaspersen?

det första jag tänkte när jag såg serena i gossip girl är att hon är sjukt lik någon, och nu kom jag på vem:
kristin kaspersen! HAHA
nu hittade ja inte så jättebra bilder men asså dom är jättelika!
image319 image318
tänk på det nästa gång ni kollar om ni inte ser det nu

nu är allt bokat, det blir london den 11e mars wiiie :D
nästan exakt ett år sedan vi åkte med klassen blir det.
men nu är det london, åååh
london calling säger jag bara
det är det som håller mitt humör uppe nu när jag egentligen bara vill slå mig sj i huvudet med alla skolböcker.
det kanske hade gett mer än att plugga som jag gör nu.
för nu känns allt bara som en ond cirkel och som om jag inte lär mig ett piss.
jag tror att detta gör mig rätt otrevlig och bitsk också, tur att jag inte är omgiven av människor.
nångång ska jag sluta klaga, men det är verkligen fruktansvärt att plugga när ingenting går in!
det kommer ändå sluta med att det inte går så bra på mocks som jag vill och att jag panikar ännu mer över exams.
i natt drömde jag en mardröm om en svenskalektion, att jag läste kejsarn av portugallien och inte fattade nånting av vad som hände och aldrig blev klar med den fast alla andra hade läst färdigt för längesen, och folk kittlade mig för att jag inte skulle kunna koncentrera mig, och sen fick jag världens utskällning hahahah
lite komiskt då det är det bok jag tycker bäst om och läste ut snabbast.

apropå något helt annat så hade jag något gemensamt med alla kulturtanter med lila hår igår: jag va och såg cullbergbaletten igår, point of eclipse hette den och va såklart hur bra som helst.
säger det igen, balett är underskattat!
och om inte klassisk balett med trikåer och klassisk musik lockar så är det bara bra för det är oftasti nte det man får se, speciellt inte av cullberg.
nu va det folk i svarta och vita kläder, allt från tights och linne till kostym.
musiken va nånslags elektropsychadelicmix
scenografin va enbart kol.
det räckte liksom, för dom dansade så himla bra.
men IBskadad som jag är satt jag självklart och försökte komma på budskapet med den, och tyckte jag kom på ett riktigt bra tills min mamma sa att koreografen hade sagt "man behöver inte se ett budskap i den här baletten, ta det bara för vad det är och se dansarnas rörelser som meningen med den"
jahapp haha, men jag står ändå fast vid att det fanns ett underliggande budskap! :P
och såhär såg det ut, ungefär:
image320

men nu ska jag försöka plugga psykologi, även om det lockar mer att kolla upp vegetariska restauranger i london haha

Kommentarer
Postat av: vicky

HAHAHAHAHA åt drömmen! spec när folk kittla dig ;D jag drömde också en dröm om IB, jag kom försent till nåt mocksprov!! hahaha usch

Postat av: helen

hehe ja visst är det så :D ha en fin dag du med :) drömde om dig inatt föressten kom jag på nu haha! vi va o bada, kanske därför de e så fint väder idag :P hehe

2008-02-14 @ 10:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback