got a destructive appetite

Oh baby please!
Lift me off my knees
A little smile can go for miles
I may be young
But I'll grow up strong
And by then she'll look like her mum


11/14!
3 more to go
trött
bättre än igår
men
yet
so
unprepared
och
jag
är
fan
hungrig
jämt!
borde
plugga
biologi
nu
men
istället
tänker
jag

vad
jag
ska
inmundiga
imorgon
....
det
här
va
kul
haha
typ
som
en
såndär
dikt
som
vi
analyserade
i
skolan
en
gång
och
alla
blev
irriterade
och
sa
att
det
inte
va
poesi
och
nu
kanske
även
jag
är
beredd
att
hålla
med!
ha
ha
ha
ha = krabba eller räka eller nåt på kantonesiska

om
man
pekar

en
massa
krabbor
/
räkor
om
man
är
i
typ
malaysia

kan
man
skratta
samtidigt
typ
ha
ha
ha
ha

tror
dom
att
man
säger
krabba
krabba
krabba
krabba
!
HA
HA
HA
det
här
va
fan
det
bästa
jag
nånsin
skrivit!
och
det
finns
en
kod
här
för
vem
jag
är
hemligt
förälskad
i
HA
HA
not.
men
det
hade
varit
kul
och
lite
spännade
för
er
att
försöka
lista
ut
men
jag
får
allt
göra
er
besvikna.
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: h0nung

HAAHAHHAHAHAAHHAHAHAHA det här var dte bästa idag!

Postat av: vicky

HAHAHAHAHAHA OMFG :D:D du borde satsa på att bli poet :D

2008-02-28 @ 16:40:18
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback