hot hot heat

den här dagen har gått rätt fort och inte varit speciell på nåt sätt
FÖRUTOM
att jag och vix såg en oerthört het kille på stan idag haha
det är inte ofta det händer att man ser nån som får en att komma av sig totalt, speciellt inte vi båda då vi ändå har rätt olika smak
men herregud, vi både tappade helt greppet om vad vi snackade om och blev bara helt tysta och glodde på den vackra (nej jag skojar bara, jag kan fortfarande inte kalla killar vackra) skapelsen.
om han nu bor i borås så är han lätt en av stadens snyggaste män.
oh yeah haha.

sen fick jag lite mer info från kingston och nu är jag rätt säker på att det är där jag vill gå :)
blev riktigt pepp när jag läste infon, hoppas bara jag och mamma kan komma iväg och gå på öppet hus så jag får lite mer koll ^^
dock läste jag att dom kräver att man läser minst en hel dagstidning varje dag, alltså ALLT i den.
och visst ja vet jag ska bli journalist det är inte så konsigt men va fan jag behöver väl inte va intresserad av allt som händer för det haha, typ sporten! :P
men men, ska börja keep up med the british newspapers nu bara för det, vill inte va helt tappad när ja åker dit haha ^^

kanske borde ta och lägga mig nu, men blev plötsligt pigg.
well well, egentligen vill jag ju se på scrubs men jag vet att det är dumt för jag blir så trött.
men jag har iaf pluggat så jag är rätt nöjd idag så kanske kan unna mig det.. vi får se, spännade va? hahah

Kommentarer
Postat av: Jennica

Varje fredag kommer ni har prov på börsnoteringar som hänt i veckan...

Höhö.
:P

2008-02-04 @ 22:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback