like I don't mind

helgen förflöt på ett bra sätt, förutom en grav bakfylla i söndags, men så kan det gå.
va totalt engergilös igår och somnade vid typ 21.30 haha.

men omg, det verkar som om det finns en chans att blondinbella (haha höll på att skriva blondinballe) blir nominerad till årets kvinna.
JAG BER ER, stoppa det!
om hon går och vinner det finns det inget som helst hopp för sverige.
sveriges mest hänsynslösa, egotrippade och uppblåsta 17åriga bimbo gå och bli årets kvinna.
hon har verkligen inte gjort något av värde.
nej, tacka vet jag linda hammar, en varm och glad människa som skänker svenska folket lite glädje hemma i tv-sofforna!

det va nummer två i saker jag blivit irriterad över under dagen.
den första tänker jag inte nämna här, men fy fan vad folk är idioter ibland.
och självklart borde jag inte bry mig, men lika självklart är det att jag gör det.
ty det äro sådan jag är.

och om tolv timmar befinner jag mig i aulan och skriver mock i engelska.
jag är nervös, men morgondagen blir en av de lättare skulle jag tro.
torsdagens matte däremot - jag har INGET hopp för den när det gäller mocks.
verkligen noll, zero, nada!
och just nu bryr jag mig inte för jag orkar inte, men känner jag mig själv rätt kommer jag inte må superbra efter det provet direkt.
men är man lat så är man.

nehepp, tänkte ladda upp en rolig serie, men det laggar och har sig så skitsamma då.
lycka till imorrn alla IB-barn!

Kommentarer
Postat av: h0nung

hahahahaha blondinballe

(Suck att du är en avundsjuk 18åring med inget osm helst LIV)

Postat av: Jennica

Jag tvivlar på att jag kommer kunna svara helt på någon av frågorna i matten. Och det känns ganska illa, haha. Men jag tror inte det känns bra för någon, inte många iallfall. Lycka till imorgon:)

2008-02-18 @ 21:04:19
Postat av: vicky

HAHAHAHAHA @ blondinballe ;P

2008-02-18 @ 21:05:58
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback