please come and try

alltså jag är något irriterad på mig själv att jag inte ska åka till hultan.
NÅGOT :(

men annars är det bra, slutade 09.15 idag, efter ytterligare ett prov from hell, eller ah det här va iaf bättre än det förra psykprovet, men det känns ändå inte så bra.
dock har jag slutat bry mig nu, faktiskt haha, nu handlar det mest om att komma ut ur aulan så fort som möjligt.
vilken mockspirit!
imorrn har jag bara engelska paper 2, och där bryr jag mig fortfarande och vill verkligen prestera bra.
franskan har jag tappat hoppet om fullständigt och biologin vet jag att jag inte kommer hinna plugga in så det går så bra som jag vill tills på torsdag och då tänker jag att jag lika gärna kan lägga ner.
så som ni märker har jag nästan noll motivation nu.
helt fucked up att det blir så nu, jag trodde aldrig på de gamla treorna när man fick höra att alla tappade motivationen i trean, för det låter ju helt stört när det är då som det gäller, men så är det faktiskt.

undrar om min förkylning snart försvinner, det är verkligen jobbigt att vi gör mocks i förkylningstider, då det alltid är folk, inklusive jag, som hostar och snörvlar.
fram till exams har man förhoppningsvis blivit uppvärmd ^^

just det, igår när jag umgicks med mina babes kom vi fram till att vi snart är 30 hahah!
lite panik där men det är ju faktiskt sant.
tiden går ju fort, man tänker ju att år 2000 va nyss, men det va ju fan åtta år sedan!
åtta år!
helt sjukt!
sen gick vi igenom våra worst case life scenarios, och mitt va volvovillavovve, att min man är präst, att vi får tre barn och att vi bara äter kött hahahaha
så det får vi väl hoppas att jag slipper!

nu ska jag göra allt för att undvika plugg ytterligare, hejdå! :P

Kommentarer
Postat av: h0nung

hahahahhhahaha

Postat av: vicky

HAHAHAHAHA

2008-02-25 @ 15:00:17
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback