remember cuddles in the kitchen

i fredags va jag otroligt trött efter psykologiarbetet som ändå inte blev bra skulle jag tro.
blä
men sen va det iaf dags att åka till göteborgsoperan och se på my fair lady med massa sångfolk från musikskolan ^^
hängde med jennica och aneta, och ah jennica din humor äger hahahaha ^^
och vi stalkade en jättesöt vakt haha
men iaf, my fair lady va jättebraaa, verkligen :)

igår kändes det som om jag knappt hade vaknat och sen va det dags att göra sig iordning för mirrys födeseldagsmiddag/förfest.
det va iaf trevligt, jättegod mat och trevligt sällskap + vin till maten haha :D
så vi va lite runda om fötterna ( så fuuult haha) när vi gick till bussen för att bege oss till trägårn.
där dracks det lite drinkar och dansades.
men what's up with the people?
det va ju mycket folk men asså mycket konstigt folk, eller va det bara jag som tyckte det haha?
aja, det va rätt kul iaf ^^

och idag vaknade jag härliga 13.00, great mycket jag kommer få gjotr idag haha.
jo men jag måset få saker gjorda så.
ska dock ta en paus och se på alla charmtrollen i "en annan del av köping", har saknat det programmet ^^

Kommentarer
Postat av: vicky

hahaha joo jag håller faktiskt med!

Postat av: Jonna

hoppas du haft en mysig söndag:)!

2008-02-03 @ 22:01:18
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback