saknaden är värst när nån har sovit som ett barn

återigen är jag alldeles knäsvag efter att ha sett kent.
helt underbar konsert, med massa guldkorn som jag inte hade väntat mig, tex om du va här.
riktigt bra helt enkelt.
jocke berg är så jävla het och underbar, mitt hjärta slog lite snabbare varje gång han kom till den sidan av scenen jag stod på.
anna och jag hade väldigt bra platser med tanke på att vi va där rätt sent och att kön va MIFFAD rent ut sagt, helt idiotiskt, alla stod i en lååång kö utom typ 10 pers som stod utanför en annan dörr, och det va den dom öppnade! så då va det bara kaos och alla sprang dit, och jag tycket så synd om dom som stått och köat hela dagen vid den dörren som alla trodde skulle öppnas.
men men, så kan det gå.
jag va fruktansvärt jobbig att stå nära kan jag tänka mig, men det va dom flesta andra också.
det va det enda dåliga med konserten: publiken
alla va typ fientliga och tog mer tid att knö och bitchblicka varann än att koncentrera sig på musiken.
men vi lyckades kombinera detta rätt bra och efter ett litet tag va vi nästan längst fram, oh yeah.
och ja, herregud jag fattar först nu hur berörd jag blev när jag sitter här och lyssnar på låtarna och nästan får gåshud när jag tänker tillbaka på konserten.
just det, största överraskningen va att jag nästan började lipa under sundance kid HAHA, wtf liksom, den har aldrig berört mig så mycket direkt.
men plötsligt blev den så bra "hör du mig, hör du mig, allt det här är för dig"
och vinternoll2 igen, som rubriken är hämtad från, massamycket bra.
sammanfattningsvis var detta en väldigt bra start på lovet.
och jag älskar verkligen kent.
och nu kommer jag inte kunna lyssna på något annat på en vecka minst.
så jag avslutar med ett utdrag den texten jag tycker är finast på den senaste skivan:

Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns det en eller finns det tusen

Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag vara utan
Om det här ska vara allt vi hann
Så håll mig hårt
Håll mig älskling nu.


god natt.

Kommentarer
Postat av: vicky

vad kul att ni hade kul :D hahaha (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback