you can come and try

nu har asianbabes spenderat typ två dagar hos honey, och det har varit riktigt trevligt ^^
vi har sett alla gossipgirlavsnitt som är available och omg vad jag älskar den serien.
och omg vad jag älskar mina bästa vänner <333

men en liten reality check.
mocks kommer gå skitdåligt och jag är fullt medveten om det.
men just nu väljer jag att lita på den enda läraren som sa att man inte borde plugga så mycket under lovet utan göra roliga saker istället.
det ska jag ha in mind ikväll när jag går emot allt som jag hade bestämt mig för och helt enkelt gör detta till en utekväll.
fyllan värmer bäst sägs det ju.

Kommentarer
Postat av: vicky

oh yeah. hoppas bara man inte blir sjuk nu! haha ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback