you can't hide it, you might as well embrace it

jag åker som bekant ettans buss hem och där händer en hel del konstiga saker ibland.
jag åpker alltså mot hässle, men det hade nog varit samma sak om jag åkte mot sjöbo hahaha, inget illa menat men ah..
hur som helst så börjar en liten unge spy, och inte bara litegrann utan verkligen vrålspy så det ligger spya över typ hela främre delen av bussen och jag satt jättenära barnet och hans mamma.
så självklart borde jag väl försökt typ hjälpa dom och hämta papper som en annan snäll man gjorde, men jag va tvungen att andas djupt och kolla ut genom fönstret för att klara resan hem, för jag fick verkligen kväljningar.
det blev inte bättre av att jag kollade ner på min älskade conversesko och ser att det är lite spya på den.
GAHH haha, när jag kom hem tvättade jag av dom med desinficeringsmedel och tvättade även av händerna med en sån och sen tvättade jag händerna i handfatet i typ fem minuter.
mycket traumatiskt va det haha.
jag är verkligen jättekänslig för sånt, lite löjligt men kan inte göra så mycket åt det.
usch mår lite illa nu bara av att tänka på det.

igår va det många som inte direkt kände sig som världens bästa IB-students.
jag va definitivt en av dom, jag kände mig så sjukt jävla dååååååålig.
men som honey sa så är det kanske en bra upplevelse för oss att känna på det nångång, eller nåt haha.
och som tur är så har man iaf väldigt bra vänner som får en att skratta åt det hela ^^
men det är inte klokt hur fort allt har gått.

förresten om ni har tråkigt kan ni gå in på urbandictionary.com, det har underhållit mig ett tag nu haha
tex, definition of hohoho: what santa says or three hoes

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback