blä

biologilabbar är fan deprimerande, och speciellt att jag inte ens hittar alla!
jag ber en stilla bön till något jag inte tror på att dom kommer ligga i pärmen i skolan.
annars blir det jobbigt.
överhuvudtaget börjar jag freaka ut lite för mocks och exams.
fy fan, mocks kommer gå skit, så känns det verkligen nu.
och då kommer man bli besviken och tycka man suger och då är iaf jag sån som har ännu svårare att ta tag i det för ja känner "äh jag suger ändå varför ens försöka"
jättelöjligt, jag vet, men en del av mig lever fortfarande kvar i att en gång i tiden hade jag riktigt lätt för mig.
men nu är det IB
och nu är det faktiskt allvar snart.
jag mår illa.

Kommentarer
Postat av: vicky

jag är också sån tyävrr :(:(

Postat av: Linnea

Amen! vad tänkte man egentligen när man valde IB? mysterium...

2008-01-29 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback