cause now i have to leave it

gaaaaaaah varför har jag skjutit upp allt plugg?!
aja EE börjar iaf arta sig, hoppas jag.
tänker inte göra en lista på allt annat jag har att göra, det är för deprimerande och ja kommer inte ens kunna bocka av hälften av listan så fuck it.

idag har jag shoppat på MQs rea som va förvånansvärt bra, jag är nöjd med mina inköp.
sen åt asianbabes på cafe (b)latte som hade väldigt god och relativt nyttig buffé, ett hett tips ^^
dagens andra höjdpunkt va att jag såg på spin city för första gången på aaaslänge <333

just det, har lyssnat jättemycket på shout out louds - tonight i have to leave it idag, och insåg att den är väldigt bra haha, jag har ju alltid tyckt det, men har mest sett den som en typisk trägårns sista halvtimme låt och aldrig uppmärksammat texten.
men here it is, shit vad bra:

Don't come up to me and say you like it
It's better if you say you hate it, that's the truth exactly
When we go out dancing I don't want to be bothered
I just want to be bothered with real love

So I heard it's no good to run
but it feels so much better now that it's done
and tonight I have to leave it

So I've heard you know how to write it
does it mean you're good at putting things on paper?
Rumours say that you're very sorry
Oh no you're not sorry, no you're not

So I heard it's no good to run
but it feels so much better now that it's done
and tonight I have to leave it

Why don't you give love?
Why don't you give love?

Tonight I have to leave it

så himla klockrent
och det är ju så det ääär.
ja, det va allt för mig för inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback