don't be surprised when you get bent over

skolmässigt så suger (iaf en allitteration) jag idag, för jag gör inte min psykologi internal ordentligt, eller ja jag gör den inte alls atm.
men det får ta och lösa sig.
imorrn kanske man inte ens kanta sig till skolan pga snön?
haha nä, så illa är det väl inte.
hur som helst har jag varit lite duktig också, igår, för jag läste ut kejsaren av portugallien, men utan att försöka låta studig så va det ett rent nöje.
jag ÄLSKAR den boken!
helt underbar!
den som inte blir berörd av den vet jag inte vad det är för fel på.
jan in my heart haha ^^
"det är inte bara Klara Gullas födelsedag, det är också mitt hjärtas"
sammanfattningsvis, om du nu läser detta laila så va det bra att du sparade det bästa till sist
OCH HÄR sltuade jag skriva för några timmar sen och va tvungen att panikstänga av datorn för att det lät som om blixten slog ner typ 1 km härifrån.
riktigt läskigt, jag är löjligt rädd för åska :P
nä det får va allt nu har massa saker kvar att göra och har varit sååå oproduktiv idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback