elza PH?

men suck, hata att jag inte har tänkt på att lastfm registrerar allt man lyssnar på och att jag aldrig är inne där och kollar.
nu va jag nämligen det och upptäckte att jag nämligen är top listener på lena PH, wtfffffff hahahaha
det är ju pinsamt.
visst ja brukar lyssna på henne ibland haha, men till mitt försvar kan jag säga att jag hade på musik och gick ifrån datorn en gång i typ förra veckan och när ja kom tillbaka hade två skivor i rad spelats av henne haha.
det föklarar en hel del haha.
men seriöööst, top listsner på lena PH HAHAHAHAH det va dagens roligaste efter:
det va en gång en gris som va trött men sen åkte han till england och blev pig(g)
hahahah
nu ska jag till friskis and I look like shit så ja hoppas ni inte ser mig på bussen

Kommentarer
Postat av: tea

hahaha ja älskar det skämtet hahah

Postat av: Jennica

Hahaha:D

2008-01-14 @ 17:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback