francais

jahapp, imorrn blir det in i den där jävla inspelningsstudion för sista gången!
franska oral.
ska prata om varför fransmän är så dåliga på engelska haha.
har haft två rätt bra upplevelser ifrån inspelningsstudion men jag är rätt säker på att det kommer att krossas nu.
je ne parle pas francais.........
men jag nöjer mig sålänge jag inte tappar tråden totalt och kan svara på hennes frågor relativt okej iaf.
jaja det va väl det jag ville framföra.
det och att det nästan va överväldigande för mig att prata med folk idag efter en massa dagar hemma hahaha.
så det resulterade i att jag pratade konstant och va jobbig, men så kan det va, that's just me (take it or leave it) ibland haha.
och det resulterade i sin tur i att jag har ännu ondare i halsen nu.
hmm om jag va lite tystare kanske alla mina problem skulle lösas?
mycket troligt faktiskt.
men inte alls troligt att det sker :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback