give it to me

jag borde nog döpa om den här bloggen till humörsvängningsbloggen
för igår och idag har varit bra dagar, bortsett från att jag fortfarande är sjuk, men vad ska man göra.
nu är jag iaf av med mina written tasks, och jag är rätt nöjd ^^
och robin va så söt och bjöd på fika <33

på bussen hem satt jag och tänkte på saker jag skulle lista som hade hänt dom senaste dagarna som va lite roliga men nu har jag glömt allt haha!
så det kanske inte fanns nåt roligt att berätta, jag kanske bara inbillade mig :P
jag är helt sjukt trött, trots att jag sov typ 9 timmar inatt.
hade bara engelska idag nämligen
så idag ska jag sova, se på film och sova.
har laddat ner atonement och juno, hoppas dom är bra ^^
men imorrn blir det utgång, om det inte blir värsta stormen som vissa säger att det ska bli.
suck, det orkar ja inte med haha.

nu lyssnar jag på miss li, och hon är verkligen jättebra, snacka om speciell röst och stil.
det visste jag ju redan och har ju sett henne live, men hade inte ett helt album förrän igår.
det är typ pop med lite jazz/storbandsstuk och det gillar ja verkligen!
hon släpper skivor i rekordfart med, tre stycken på typ ett och ett halvt år.
gillar den här texten, lite lily allen style

you wrote me a song
but you don't really play that well
the lyrics was bad
and you sing like hell

you gave me a kiss
but I can honestly say that I don't really like your breath
and you moved your tongue
too bloody fast
hmm..
but you see that..
eeh..
I'm so poor won't you lend me some money


annars är nog backstabber lady min favorit, lyssna på den folks ^^
den här veckan har för övrigt varit världens skabbvecka för mig haha.
för det första har jag ju varit sjuk, och sen har jag haft uppsatt hår varje dag, mindre smink än vanligt och typ softishkläder haha, jag har redan börjar förbereda mig för mocks.
nu fattas bara mjukisbyxor i skolan, men jag tror aldrig att det kommer inträffa för min del haha.
inte för att jag "föraktar" folk som har det som jävla blondinbella, verkligen inte!
jag tycker absolut inte att det är nåt fel att ha det.
anledningen att ja inte har det är för det första frö att ja inte har några som ser okej ut, för det andra för att det verkligen inte passar min stil.
jag känner mig som en wannabesportmänniska (ett av mina egengjorda ord haha) helt enkelt och därav obekväm, men andra som har det avundas jag för det ser så skööönt ut.
oj nu har jag haft en utläggning om mjukisbyxor i typ 8 rader, dags att avsluta inlägget hahaha, trevlig helg på er :)

Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Gillar den röd/rosa du har i bakgrunden. Den är snygg!

Och håller med om att låttexten känns lite Lily Allen style.

Kram!

Postat av: tea

det bästa som finns när skolan suger såå hårt och man är helt utmattad och borta på morgonen är att gå i myskläder. mjukisbyxor for life(L) haha

2008-01-19 @ 00:08:00
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback