how to calm a cat in heat

rubriken - bara för att hahahahah

idag roade sig alice med att spela in mig och mamma när vi pratade utan att vi visste om det och sen spelade hon upp det.
shit, resultatet va förrödande hahaha PRATAR JAG SÅDÄR?
1. min röst är miffad
2. hur fan kan nån höra vad ja säger när ja pratar så extreeeeemt fort? visste inte att det va illa haha shit ja låter typ som en snabbspolning av en film
3. jag låter precis som mamma och hon lät precis som mormor hahaha = rösten är genetisk :P
hur som helst så hade vi väldigt väldigt roligt åt detta och jag insåg att det vore verkligen bra för mig att flytta till england, för ja pratar inte engelska lika fort så då kanske folk kan uppfatta mig lite bättre haha.

jag är för övrigt pigg just nu fast jag inte har sovit middag - strange!
och idag är jag ganska nöjd med mitt pluggande, även om jag kom igång rätt sent.
men jag har väldigt svårt för att bara komma hem från skolan och direkt sätta mig och plugga, behöver nånslags vila och distans från skolan ett tag innan jag kan sätta igång.
har gått i vickys spår och försökt konstruera en pluggplan inför mocks tillochmed, men den blev rätt vague, har svårt att tro att jag kommer kunna följa den men vi får väl se.
sjukt tråkig låter jag men det är så det är nog så det får bli nu haha.
nu ska jag bara bli ren och sen ska jag se på spin city <333

Kommentarer
Postat av: vicky

ska du inte bli älg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback