itchyyyyy

fy faaaan det kliaaaaaaaaaar.
det blev bättre ett tag men nu är det lika illa igen.
kliar tillochmed på handflatorna.
sausagefingers har ja nu med haha, känner mig allmänt uppsvälld.
så idag har inte varit nån bra dag direkt.
och imorrn lär inte hjeller bli det, det är inte så troligt att jag kommer till skolan pga mitt nuvarande tillstånd.
och det är iofs skönt att vila men asså jag får mer gjort i skolan än hemma, försökte verkligen ta vara på tiden idag men det gick inte.
iofs berodde det kanske på att jag inte mådde så bra men ja.
känns som jag missar hur mycket som helst när jag sitter här hemma och kliar mig.
men men, jag kan ju verkligen inet vistas bland folk såhär så haha.
inte bara för min jättefina look, utan för att jag kliar mig hela tiden haha.

jaja, idag va jag världens jobbigaste syster ett tag.
alice satt nämligen och fyllde i en lista till sin bilddagbok, så va en fråga "vem fick du senast sms av?" så hon ba "hmm vem va det" och skulle kolla.
då sprang jag till min mobil, bara tryckte på nån bokstav och skickade det för att det skulle vara jag HAHAHAHA, det va jättekul just då verkligen.
tänk att jag är så barnslig att jag slösade 69 öre på det hahaha.
nästa fråga va vem hon hade kramat senast och då slängde jag mig på henne och kramade henne haha.
sen tyckte hon inte det va roligt mer.
sån blir jag när jag är hemma en hel dag!
nåt annat jag har roat mig med är att kolla klipp på youtube såklart, så hittade jag det här, "zlatan ibrahimovic laughs" och asså shit HAHA, koll det säger jag bara.
han måset väl göra sig till, han kan inte va sådär pantad för då dör ja lite hahahahah
han skrattar fint iaf HAHA

när han ifrågasätter reportern liksom WTFFFF hahaha
bollen är rund - bollen gick i mål, hejdå haha!

Kommentarer
Postat av: vicky

HAHAHAHA du är en snäll syster ;P

Postat av: Josefin

Oooh, Zlatan, mannen i mitt liv. ;) Haha, han verkar väl inte supersmart, kan man väl inte säga. :) Men le, det kan han.

2008-01-23 @ 21:51:37
URL: http://josefinsamuelson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback