leave the bourbon on the shelf

det enda jag har kvar att lämna in nu är written tasks och psykologiinternal.
och ah labbar då.
men i övrigt är det slut med sånt och en känsla av frihet har på det sättet infunnit sig.
fatta: jag har lämnat in min EE för sista gången, och det mina vänner, är underbart.
det har blivit så att när man väl har lämnat in saker orkar man inte älta om dom blev bra eller inte, det är bara så skönt att sluta tänka på dom.
nåt jag dock inte kan sluta tänka på är meningen som beroende på copy/pastefunktionen är fucked up i min personal statement.
jag vet att det antagligen inte spelar nån övervägande roll men jag mår verkligen illa när jag tänker på den.
jag söker ju för fan journalistik, och om dom tror att jag seriöst skrev en mening så lär dom ju tro att jag är dum i huvudet som tror att jag kan skriva haha.
men jag hoppas att dom har överseende med det fatala misstaget.
usch, tänk om meningen avgör mitt liv.
aja nu ska jag försöka att inte tänka på det mer och speciellt att inte skriva om det.

jag har för övrigt en vill ha lista i huvudet:
ankelboots
svarta pumps
svart fodralklänning, asså ja vet inte om jag skulle passa i en sån alls, känns som att jag skulle se kortare ut på nåt sätt, men ja vill ändå prova en
ben and jerry's chocolate fudge brownie <333
grå overkneesocks
med mera....
jag känner hur shopaholicen i mig kommer fram igen efter att ja faktiskt tog det rätt lugnt med det förra terminen.
och imorrn ska ja antagligen till gbg så där kanske det blir lite shopping.
ska iaf på balett på göteborgsoperan, om alice är frisk imorrn men jag hoppas på det.
jag älskar balett och jag älskar göteborgsoperan.
det finns verkligen inte mycket som är så fint som en riktigt bra balett, det är underskattat.
alla borde gå och se cullbergbaletten när de är här i borås.

just det, grammisgalan - salem al fakir har funnit en plats i folks hjärtan, såklart <333
tycket väldigt synd om honom att han va sjuk och inte kunde sjunga dock, men men, haha så sa han i en intervju att det första han gjorde va att tappa en staty i golvet och då blev han nästan ännu gulligare än vad han redan va ^^
men nu ska sova många timmar välförtjänt sömn, god natt  :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Elza, jag håller med dig, balett är verkligen underskattat. Det är helt fantastiskt att kolla på!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback