or was it just easy?

image315
HAHAHA, eller okej den va inte så rolig egentligen, finns många mycket roligare explosmserier.
men ändå, facebook tåls att drivas med hahah.
just det, lars om du läser det här så vill jag poängterade att jag jobbade på lektionen idag och va jätteffektiv! hahahaha

vilket faktiskt för mig till nästa punkt, oj vad men hänger ut sig i bloggen ändå.
även om jag inte skriver så jättepersonligt så är det ändå tillräckligt för att det ska va saker som jag aldrig annars hade sagt till folk som kanske läser detta (detta är alltså inte speciellt tillägnat lars eller laila hahah utan ja menar folk i ens omgivning som man inte direkt pratar så mycket med eller folk som vet vem man är men man inte är vän med)
ibland skriver jag ju saker och tänker hmm varför skriver jag egentligen detta.
och jag har inte direkt kommit fram till nåt förutom att det är något som är väldigt skönt med att skriva av sig lite.
sen på lång sikt är det jättekul att gå tillbaka och läsa vad man skrivit tidigare, det blir som en slags logg över ens liv.
och då känner jag lite att jag inte bryr mig om folk som ja inte vill ska läsa läser, eftersom jag ändå inte är sååå öppen i mitt bloggande.
så nu vet ni varför jag bloggar.
ni vet dock inte vad jag ska äta nu *cliffhanger* HAHAHAH

Kommentarer
Postat av: h0nung

"det blir som en slags logg över ens liv."

Logg.............. Blogg....... Do doooooooo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback