patiently correction leaves us all alone

back to school.
det kändes inte som om vi hade haft lov riktigt.
jag va trött.
jag är fortfarande trött.
men nu har jag nån slags konstig lust att bli skittråkig och helt enkelt bara få ordning på mitt liv = plugga, motionera, minska utgång/festande och städa upp i rummet oftare.
så det ska jag nog göra, från och med imorrn för idag är jag helt enkelt för trött.
jag gjorde två bra inköp idag, ett par boots som verkligen va välbehövliga då jag har snott mammas hela tiden under lovet för att alla mina andra stövlar läcker in eller måste klackas om.
så jag kom fram till att jag borde sluta köpa massa onödiga klädesplagg som ja använder typ en gång och satsa på snygga skor istället.
ytterligare något i mitt liv som ska ändras på, även om det är väldigt ytligt haha.
sen köpte jag ben and jerry's cookie dough, kommer sitta fint ikväll eftersom jag ska till tandläkaren imorrn...

men iaf, struktur i mitt liv:

- plugga mycket
- träna
- sluta leva ohälsosamt
- försök städa
- köp fler skor

oj va kul jag kommer ha den här terminen haha.
nej men det ska faktiskt bli skönt.
snart är det avklarat ju, även om det är fruktansvärt skrämmande.
men nu är det processen, dusch, vänner, glass och sömn som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback