rest in peace

shit vad chockad jag blev, heath ledger är död :/
han blev bara 28 det är ju helt sjukt.
konstigt nog så kom jag och tänka på brokeback mountain inatt när jag inte kunde somna, för att det är en otroligt bra film och att den är så sjukt sorglig.
och det är inget jag brukar göra ofta direkt.
så såg jag detta nu.
rest in peace.

image316


ska till skolan när matten börjar.
känner mig fortfarande inte riktigt bra, därför skippade jag biologin för jag inte orkar sitta i skolan på ett fyra timmar långt hål sen.
men ja, jag känner mig riktigt dålig som har missat så mycket skola nu ärligt talat.
och nu har jag iaf inga utslag kvar typ, men jätteont i halsen, förkyld och allmänt hänging.
men pallar inte missa mer nu.
så behöver jag nog kommaut och få lite frisk luft, har ju inte varit ute sen i lördags haha.

Kommentarer
Postat av: vicky

oj vilket äckligt sammanträffande.. ses sen ^^ (L)

Postat av: Linn

r.i.p. =(

2008-01-23 @ 18:39:32
URL: http://linngust.blogspot.com
Postat av: Linnea

Det är verkligen tragiskt :( han var så talangfull

2008-01-24 @ 17:58:24
URL: http://lajnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback