svullo

det va ju typiskt: jag har fått nässelutslag.
det hade jag i nian när vi skulle ta spexfoto också haha, det va iofs värre än att ha det nu.
det började i går kväll vid 23 när jag satt vid datorn och det började klia överallt och jag såg att när jag kliade blev det rött och svullet.
då tänkte jag dock att det va typ värmeutslag för jag va väldigt varm för jag hade typ hur mycket kläder som helst på mig för att motverka min förkylning.
så jag gick och la mig och tänkte att det nog skulle försvinna under natten.
men omg haha, när jag vaknade imorse kliade det som faaaaaaaaan överallt och jag kunde knappt öppna ögonen.
det första jag gjorde va att kolla mig i spegeln och jag fick en chock, hela mitt ansikte va helt uppsvällt!
speciellt ögonlocken, mina ögon ser helt deformerade ut gah.
och utslag överallt, fy fan va het jag är just nu haha.
händerna har svällt upp lite också, mina tummar är typ dubbelt så stora som vanligt hahahah.
så, jag är inte i skolan idag haha..
det enda jag kunde göra frö att inte klia hela tiden va att försöka sova och det har jag gjort, tills nu och utslagen har minskat lite, men jag är lika jävla svullen.
så nu vet ni hur spännande mitt liv är just nu och hur snygg jag är haha.
och typiskt också att det som antagligen har utlöst detta, ett slags vegetariskt smörgåspålägg, åt jag imorse också HAHAH innan vi hade fattat att det måste va det, för mamma kom på att min morbror också fått nässelfeber av just det.
men grejen är att jag har ätit det typ tvåtusen gånger men det va väldigt längesen nu.
aja, no more iaf.

det här är iaf ett sjukdomstillstånd som man kan skratta lite åt.
alice skrattade så mycket att hon spottade ut juicen imorse när hon såg mina ögon, "du ser ut som en konstig  kineeeeeeeees" hahahah och sen skrattade alla när jag satt och kliade mig hela tiden typ som en skabbig hund.
jävlar nu börjar det klia igen, back to bed haha.

Kommentarer
Postat av: Jennica

Haha naaw, jag tycker synd om dig men ler hjärtligt:P Krya på dig^^

2008-01-21 @ 15:05:49
Postat av: vicky

hahaha aaaaw (L)(L) din havrepuff ;D hahaha (L)

Postat av: h0nung

HAHAHAHAH omg (L)(L)(L)(L)

also, lol vegeterianmat = ondska haahahahha

2008-01-21 @ 17:29:24
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback