ten minutes to take off

jahapp, det blev visst en heldag hemma ändå.
jag orkar verkligen inte ta mig till skolan, jag känner mig helt död.
halsen gör ont, dock lite bättre än igår kväll iaf, men i övrigt känner jag mig typ genomförkyld.
och trött.
och uttorkad för jag dricker typ inget mer än te och varm choklad för att det gör så ont att dricka nåt kallt.
jag saknar vatten <33333
tyvärr har jag hittils inte ens pluggat idag, har bara legat i sängen och kollat på TV eller i taket.
och gjort ett meningslöst personlighetstest som visade att jag är är social, har höga mål, är principfast, dålig på att planera, oorganiserad och att jag har svårt att visa känslor.
no shit? haha, jag behövde inte svara på 70 frågor för att inse det.
men snart kanske jag kan få ork att läsa klart processen iaf
jag vill öva på min franska oral, men det gör ont att prata.
summan av kardemumman är helt enkelt att jag tycker synd om mig sj idag haha.
jag minns på högstadiet när det va hur soft som helst att va sjuk och man alltid stannade hemma en extra dag typ haha.
man missade ju ändå inget.
då brukade jag vakna, se på pussel (asså ja vet, men jag tyckte faktiskt att det va hilarious, pga programledarna anton körberg och erik, och såklart mackan), äta frukost, sova mer, se på glamour och typ tio dåliga amerikanska serier till.
det är så det ska vara när man är sjuk!
men nu är det mer ångest.
fast just nu orkar jag faktiskt inte tänka så, jag är sjuk, jag ska sova, skit i allt herrå haha
(återkommer med ett omggggg jag har inte gjort nåntiiing buhuuuu-inlägg senare..........)

Kommentarer
Postat av: vicky

du kan spara franska oralen till nästa vecka ;D hihi krya på dig älskling! massvis med botande pussar! hhaha ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback