the happy sinner

just det, blogga skulle jag ju göra.
riktigt kul på trägårn igår med honey, alex och lina ^^
det va en konstig kväll egentligen måste jag säga, men det är ju just då det brukar vara som roligast.
och jag åt ingen fyllemat igår, wow!
men det va för att jag mådde illa haha.

apropå att må illa såg asianbabes på sicko idag.
omfg
vad ska man säga mer än att USA är helt jävla fucked up.
jag blir så arg ärligt talat.
uschuschusch fy fan vilka rent ut sagt äckliga människor som har bestämt hur det landet ska skötas.
det är skrämmande, och alla borde verkligen se den filmen!

jag har svullat för mycket den här veckan, en vacker dag kommer jag se ut som michelingubben och då kommer jag ångra mig........ haha

just det, jag kom in på hertfordshire! :D
3 av 5 universitet har jag fått besked från nu, alla positiva, känns jättebra ^^
dock är jag nästan hur förvirrad som helst, men tror inte att jag har city som förstaval längre iaf, oavsett vad jag får för besked av dom.
men det kommer bli svårt, omöjligt att veta om jag väljer rätt liksom.

en annan grej, hur töntigt detta en låter så fick jag MASSA vuxenpoäng igår, för jag kollade på reprisen på "på spåret" och kunde första staden på 10 poäng och andra på 8 och ett antal vanliga frågor också hahahahaha.
det va kul, och ett sätt att slippa undan pluggandet haha.
och filip och fredrik va ju med, i love them ^^
iaf så sa jag "omg vad jag är smart, ska unna mig en extra drink ikväll"
och det gjorde jag, men den välte jag ut HAHAH, så vuxen va jag :P
still a girl, so not yet a woman haha.
okej detta spårar ur, jag quotar britney gah, hejdå!

Kommentarer
Postat av: vicky

hahaha erkänn att du är ett britneyfan innerst inne ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback