tillbaka till kent

anna och jag blev lite besvikna när håkanbiljetterna va slut, så vi fick ett infall och beställde till kent istället, ska bli sååå kul
blir en liten, intim konsert i jönköping, anna kör ^^
så nu måste jag komma ihåg att hämta ut biljetten imorrn, mest därför jag skriver detta nu.
men shit, kent igen, 9e feb, det sista roliga innan mocks haha, vilken upplevelse det ska bli :)

imorrn ska jag unna mig sovmorgon pga att jag är klar med syllabus till option och då pallar jag inte komma till skolan 9.30 för att göra ingenting i en timme och sen ha hål i fyra timmar.
så vi ses 14.15 på matten haha.


Kommentarer
Postat av: Jennica

Åh nej, är biljetterna slut? Damnit. Jag och Linnea visste att det var att jinxa det när vi skrev in det i våra almanackor haha.

2008-01-30 @ 10:41:40
Postat av: elza

dom är inte helt slut, men det finns bara dåliga sittplatser kvar :/

Postat av: linnea

neeeeej :( vad ledsen jag blev nu. man vill ju inte punga ut med 1300 spänn för dåliga sittplatser. Och jag trodde faktiskt inte att det skulle sälja slut så fort :S gaaaaaaah

2008-01-31 @ 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback