walk on by

möööh, idag åkte jag till skolan enbart för att mäta och väga ägg i en timme haha.
sen sjukanmälde jag mig och åkte hem och nu sitter jag här.
gör inte direkt nåt vettigt nu, har fixat lite småsaker med WT bara.
det tar emot att läsa processen, det blev rätt tråkigt med allt advokattjafs.
men måste nästan ta mig i kragen och göra det nu.
och imorrn fyller min kära mamma år så då har jag inte lust att plugga så mycket.

efter 16 dagar på det nya året som jag har gjort mitt bästa för att centrera det kring skolan och att typ relaxa känner jag mig nu oerhört uttråkad!
damn, kan det inte hända nåt liksom?
gah, måste verkligen ut i helgen.
jag tänkte ett tag att det ska bli skönt att ta det lugnt nu och verkligen lägga ner massa tid på skolan och känna sig duktig, speciellt nu när jag har ett mål att kämpa för.
men det ligger nog inte i min natur att ta det lugnt, planera tid och vara duktig under en längre period.
efter ett tag blir allt bara så tråkigt helt enkelt.
jag behöver förändring, men efter den här terminen så  är det väl förhoppningsvis just det som väntar.
jag undrar om jag kommer gå i mammas fotspår vad beträffar detta också och flytta typ tre miljoner gånger för att man måste ha förändring hela tiden.
antagligen.
ska bli kul haha ^^
honey meddelade mig precis att hon mår illa pga "för mycket kina i sig" och att hon inte heller studar.
det gjorde mig glad haha.

Kommentarer
Postat av: h0nung

mycket bra inlägg (y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback