wiiiiie

åh min dag vände, trots sjukdom
först lyckades jag äntligen ladda ner hela säkerts album, och shit vad annika norlin är braaaa!
sen sov jag typ två timmar och när ja vaknade såg jag ett sms från vix där det stod "vi har franska oral nästa väcka istället" ååååååååh kände jag då, då försvann den ångesten.
sen satte jag mig vid datorn och va allmänt oproduktiv, och när jag kollade min mail såg jag att jag har kommit in på ett av universiteten jag sökt till, wiiiiiiiiie
det va iofs det som jag tror det är lättast att komma in på, men nånstans ska man ju börja ^^
läste lite om kursen nu igen och den verkar jätteintressant så jag är på väldigt bra humör nu, det blir en klar backup.
och det känns grymt vuxet att jag har kommit in på universitet HAHA
så, inget ångest idag inte, idag är jag förkyld, utsövd och glad haha :D

Kommentarer
Postat av: vicky

wiiiie :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback