all good in the hood

igår visades det att söndagar kan va riktigt bra dagar :)
nu är det nämligen säkert att jag, och mina babes, kommer in på det vi sökt som förstahandsval i london, wohoooooooo.
alla va nöjda med betygen, även om jag inte är helt nöjd med två av dom så är jag nöjd med det totala (variation av ordval ftw haha)
det va underbart och såklart tvunget att firas, trots att det va söndag och jag va grymt trött, så jag och honey åkte till stan och satte oss åp lilla torgets (inte lilla krogen, obs haha) uteservering.
där joinade julia och nick oss och vi tyckte alla att mycket dricka kändes som en asbra idé.
hade jättekul verkligen, och allt där va typ gott, och dom kollade inte leg, oh yeah haha.
vix som jobbade sent joinade oss sen, då vi alla va rätt dragna så hon fick nog en rolig syn ^^
det va iaf en riktigt rolig söndagskväll, och ja rekommenderar lilla torget, är så mysigt.

bottom line: JAG BEHÖVER ALDRIG MER TÄNKA PÅ IB OCH DESSA ÅR VA INTE SLÖSERI MED TID! :D

nu har min familj precis åkt till halmstad, så jag är ensam hemma en vecka typ, vilket betyder att jag ska äta massa snabbnudlar.
jag vill poängtera att jag kan laga mat, men är väldigt lat.
plus att snabbnudlar är hur gott som helst haha.
ska även prova ett litet experiment: att diska direkt när jag är klar med saker istället för att lämna allt tills en timme innan dom kommer hem.
ska bli spännande, wish me luck....

Kommentarer
Postat av: vicky

omg elza du anar inte hur glad jag blir att du tänkte prova på detta experimetn hahahaa <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback