finns det plats eller?

jag är aldrig särskilt bloggsugen nowadays.
livet rullar på, jag jobbar och idag börjar det for real med fyra konserter om dagen.
idag ska ja även ta min första körlektion på ett år och försöka ta tag i det igen, jag börjar om 45 minuter, jag är nervös, vilket är jättelöjligt för dom finns ju där för att hjälpa till, men ändå skäms jag för hur kass jag är på att köra.
annars är det väl som det ska, jag funderar en del på hur saker ska bli.
varför vissa saker går snett, varför så många är förstörda just nu, på sommaren då allt ska vara som roligast.
jag hoppas innerligt att ni mår bättre snart.
själv måste jag säga att jag redan känner lite tristess och längtar härifrån.
men det är en annan femma, nu får man göra det bästa av situationen.
det va nog därför vi upptäckte trägårn på fredagar haha.

se upp på vägarna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback