i survived

japp, jag överlevde gårdagen, ville bara säga det ifall ni oroade er haha.
jobbet gick faktiskt bra, men idag är jag helt slut.
trots trötthet va det en bra stadsmusikantdag, fast för vaaaaarmt.
man ska inte klaga, men det va rätt outhärdligt idag när vi inte fick tag i skugga.
så spelningarna va väl inte dom bästa, men hänget va nice ^^
och våra ständiga fans - fyllon..
idag kom en fram och skrek JA VILL HÖRA DOLLY PARTON!
och det är så typiskt folk (haha okej han va alkis men i allmäneht) att ba "kan du spela den här?" och man säger nej så blir dom förvånade hahah.
bara för att man spelar nåt kan man liksom inte alla låtar haha..
speciellt inte i vilken tonart som helst, med vilka som helst, när som helst.

apropå tonart så spelades pianointrot på i will survive i fel tonart idag när vi skulle köra den, hahaha jag måste sett helt lost ut, tack och lov att det va utanför willys där publiken inte direkt är massiv.
för ah, jag började inte sjunga haha, jag blev så himla förvånad för ja kände liksom redan inne i halsen att det va nåt som inte stämde haha.

nu måste jag ta igen lite sömn och vila upp mig för morgondagen.
jobb, förfest, utgång, oh yeah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback