take me out

man kan ju lugnt säga att det är ganska varmt.

mitt fan har inte visat sig så mycket i år, så jag tänkte att det blir nog rätt dött på presentfronten haha.
men idag kom en kvinna, som hörde oss på hulta torg av alla ställen i torsdags, fram på stora torget med ett stort twixrör med en rosett runt och gav den till mig och sa att jag sjöng jättefint och att hon ville höra det fler gånger.
riktigt gulligt och rörande, fick mig att känna att man gör nån nytta.
sen va hon varken gammal, full eller man heller, alltså inte nån från våran vanliga fanskara, så det gjorde det even better ^^

sen flöt det väl på som vanligt, såg ett tvillingpar på typ tre år som både jag och tommy va helt säkra på att dom va tjejer, men så vände dom sig om, nakna, och ah, dom va inte det hahaha, men jag hade nog kunnat sätta typ en tusenlapp minst på att dom va det om dom inte hade varit nakna.
att dom va nakna kanske bör förklaras haha, vi va på almenäs :P
där sa jag även dagens "tolka det som du vill" till martin som vickade idag och hade problem med en såndär calippoglass: "haha får du inte ens upp den? eller eh.. det va inget" tänkte nämligen fortsätta med "jag är bra på det, kan hjälpa dig" hahaha, men jag ÄR jättebra på att få upp såna glassar :P

nu ska ja försöka göra mig iordning, men det är så jobbigt när det är så jävla varmt, gah.
men ska bli kul att gå ut, ses på trägårn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback