vad jag bryr mig om nu

hej bloggen.
så ska jag alltid öppna framöver, för att det är så extremt gay haha.
inatt sov jag elva timmar, det va fan det bästa jag gjort på länge, va längesen jag kände mig såhär utsövd.
det va egentligen inte meningen dock, tänkte bara vila och kolla på tv lite, men så somnade jag och vaknade inte förrän alarmet gick.
spännande värre.
hur som helst, sen sist har jag jobbat såklart, det rullar på och har blivit mycket bättre.
tillochmed den fasade elfsborgsmatchspelningen funkade rätt bra.
när alla hade gått in och ingen va kvar och lyssnade kläckte david idén att "alla spelar solo samtidigt en gång" varpå jag skrattade och han sa "Nej men seriöst, två chorus, kör!"
hahahah jag har sällan skrattat så mycket under en spelning.
jag är uppmickad också så skrattet måste ha hörts i högtalarna haha.
förresten, läste nån insändaren om oss, eller vår klädsel, i tidningen?
asså.. om nån har gått förbi oss på torget... det är inte vår dirigent for real..  hahahaha, trodde inte att nån faktiskt trodde det.
men nu vet vi att "observant" trodde det.
det är ju ett enkelt misstag att göra, han hade ju beige jacka och keps liksom haha..
resten av insändaren orkar jag inte ens kommentera, för om man inte fattar att vi är ett band och inte militärmusiker med enhetlig klädsel så kan man stoppa upp nåt nånstans, end of story.

lite fler guldkorn från jobbet, igår kom en kvinna med extremt rökig röst fram och frågade "får jag önska en låt?"
och jag trodde att hon hade hört oss förut och ville höra något igen, men nej, hon väser fram "leende guldbruna ögon av sven-ingvars"
eh, den har vi tyvärr inget arr på.. hahahaha

i torsdags sjukanmälde jag mig pga mitt skadade knä, och det va så underbart att slippa jobba.
först va vi på brasseriet med honeys föräldrar, sen träffade vi lina för att check adam tensta out, det va ungefär som jag trodde, alla låtar lät likadant och det blev inget drag förrän på my cool haha. sen begav vi oss till trägårn och träffade en massa folk, och vix joinade när hon slutade jobba.
en rolig kväll, som för asianbabes slutade på stora scenen på torget, där honey underhöll hahahah, det va så sjukt kul.
bästa "efterfesten" ever, och alla trodde vi va aspackade, men vi försökte förklara att vi faktiskt va ganska nyktra haha.
vi funderar på att göra detta till en tradition (haha) och i så fall så är det "honey kohan & co" på stora scenen vid 02.00  som gäller nästa torsdag hahahaha.

nu måste jag dra mig.
fixa matlåda är för övrigt det tråkigaste som finns, så jag tror stina hade rätt som sa att vi kommer sluta med det nästa period.
jag funderar på att strunta i det idag med och propsa på thaimat.
fast en förutsättning för det är nog att det regnar en spelning, annars hinner vi inte.
och det vill jag ju såklart inte, så mackor it is haha.
vi har faktiskt bara ställt in spelningar en dag i år, och då vräkte det verkligen ner, helt sjukt bra som grynet skulle sagt, vad händer med boråsvädret?

Kommentarer
Postat av: h0nung

hahaha wtf har vi tänkt att göra det till en tradition?

niiiiiiiice ahhahahaha

Postat av: anna

haha jag joinar gärna en torsdag :D

2008-07-14 @ 18:50:26
URL: http://varannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback