it's a little bit funny

scenario:
alice ligger i sängen och skriver dagbok.
jag kommer in till rummet för att visa hur brun jag har blivit idag (hahah jaja) och mobba henen för att hon bara blivit röd.
jag sätter mig på sängkanten vid hennes fötter och är allmänt jobbig och säger typ "snällaaa får ja läsa din dagbok då" (haha ja de tär jag som är storasyster) varpå hon säger nej ett antal gånger men sen säger "nu skriver jag ett meddelande till dig"
jag får dagboken, och läser högt det hon skrivit till mig: "du är fet" och PRECIS när jag säger ordet "fet" så ramlar en planka som satt skevt i sängen ner och jag ramlar ur sängen HAHAHAHHA.
hahahahah asså ah, ni skulle varit där, men det va så klockrent, verkligen exakt samma sekund som jag yttrade ordet "fet" lät det som om sängen gick sönder på grund av mig haha.
det är en sån grej som borde ha filmats :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback