the future is ours to tell

(det här skrev jag egentligen igår, men sen la mitt internet av med here yah go)

för jag har tagit studenten, fy fan vad jag är bra!
det är svårt att beskriva dagen, kvällen och natten med ord, allt va helt underbart.
jag vill uppleva det igen, igen och igen.
champagnefrukost, skriva i studentmössor, fotograferas, promenera till boråshallen, höra diala och jennica sjunga graduation och börja gråta, springa ut till stronger (kanye då, inte britney haha), hitta sitt plakat, åka flak, umgås med släkt och vänner och äta god mat, förfesten hos julia, promenaden till grand, efterfest.
låter rätt bra va?
kunde inte ha blivit så mycket bättre, och jag kommer sakna så många, verkligen.
skriva i studentmössor är perfekt, kul att titta i den och bli nostalgisk i framtiden.

däremot råkade jag ut för ett litet missöde under kvällen.
jag trampade nämligen på en jävligt vass glasbit på dansgolvet, som gick igenom (!!) min ena sko och rakt in i foten.
väldigt tur att jag va lite alkoholbedövad och inte fattade hur ont det gjorde, ja tänkte först bara dra ur glasbiten och fortsätta dansa haha, men ah, jag blödde rejält och fick tack och lov hjälp.
sen kunde jag inte dansa mycket mer, men va inte så lång tid kvar innan grand stängde då.
dock gör det fortfarande ont, såret är precis på trampdynan så jag kan inte stödja på foten och gå ordentligt.
därav att jag sitter här när alla jag känner är ute och roar sig.
jag tänkte länge bita ihop och gå ut ändå, men nej, när jag va på stan för att äta lunch idag kunde jag knappt gå från parkeringen till stan, inte långt, så det är helt enkelt omöjligt tyvärr.
men men, jag har haft en mysig dag med familjen ändå, såna dagar har jag haft för lite av ett bra tag nu så kan ju va bra att ta igen det.
sen vill ja att det ska va bra tills på onsdag, för då åker jag till sardinien wohoo.

men back to studenten, en bild säger ju mer än tusen ord, so here we go:



Före och efter hahaha, studenten in my heart, tack alla för en underbar dag :)

Kommentarer
Postat av: vicky

tack själv (L)(L)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback