för att inte bli grå står jag alltid på tå

det är så otroligt skönt att vara ledig.
jag njuter genom att ta det väldigt, väldigt lugnt och lyssna på en massa musik som jag inte har lyssnat på på ett tag.
till exempel hello saferide har jag lyssnat konstant på ett tag, men nu idag har jag äntligen tagit mig i kragen och lyssnat på bob hund
jag älskar bob hund.
jag blir nostalgisk av att lyssna på dom, men jag vet inte riktigt till vad eller vad man ska säga.
dom har allt från psykotexter, som ändå är bra som typ:

Ännu en gång är det dags att gå in i ett nötskal
månad i rad har jag varit lika glad som en blåval
Ännu en gång är det dags att dupera min samtid
träffar jag rätt har jag en chans att få mer av min framtid
Du ska inte stå brevid
rock'n'roll på nolltid
Werther hade smärtor
Jean D'Arc gick på knark

till sånthär, lööööv liksom:
ett, tu, tre
nu står dom där på led
& hur jag lider när dom kysser dina fötter
det känns så bra
för sån är jag
jag plågar mig till njutning, en personlighetsförskjutning
jag känner ett behov
av att gå fram & göra bort mig
jag känner ett behov av att gå fram & berätta allting
och där står du
ett, tu, tre & fyra
jag måste fantisera
för att kunna existera
jag är din sjöhäst, du är min flytväst
(haha asså jag älskar den frasen)
jag älskar dig så, men hur skall det gå?

mera löv:
Det är dåligt för kroppen men jag gör det ändå
för att inte bli grå står jag alltid på tå
det är rockfestival
techno & jazz
det går att bli så kär utan backstagepass

Nu är jag här!
tillbaks på ruta ett igen
kärlek sliter isär igen


ne jag måset sluta quota texter i bloggen, men det är svårt för jag vill att alla ska ha så bra musiksmak som jag haha :)
och jag har egentligen inte så mycket att säga nu.
jag längtar till london, på tisdag åker vi ^^
oj just det jag skulle ha ringt kristin idag, NOTE TO SELF: RING KRISTIN OM LEDIGHET
gah, men nu kommer jag nog komma ihåg det hahah
nej gud vad meningslöst detta va, orkar inte komma på nåt roligare att skriva så jag tänker helt enkelt strunta i det.
hoppas nån uppskattar bobhundtexterna HAHA, och lyssna på dom!
man tycker dom är lite skumma om man inte hört dom förut, men ge det en chans.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback