know your onion!

idag har jag gått, och gått och gått, men jag kom till dörren!
HAHAHA
shit det går utför när jag skrattar åt mitt egna helt sjukt dåliga skämt.
det går också utför när man har svarat på 260 "have you ever.." på facebook, men nu avslöjade honey precis att hon har svarat på betydligt fler så då skrattade jag lite elakt och mådde bättre haha.

jag har för övrigt varit värsta hemmafrun under denna lediga vecka.
lagat mat typ varje dag, idag gjorde jag nudlar och wok och lyckades tillochmed göra en hemlagad sötsur sås, det ni!

HAHAHAHAH honey har svarat på ALLA "have you ever"frågor nu hahahaha <3333

okej det här blev också ett såkallat bajsinlägg, men jag har liksom inte så mycket att skriva nu när jag är ledig och allt bara är trevligt haha.
fast nu fick jag en idé, ska göra en intervju med mig själv för att då den här bloggen lite mer innehållsrik (eller ah jag ska sno den från facebook haha):

What is your favorite song of all time?
jag brukar svara bohemian rhapsody med queen på den och tror jag fortsätter med det för att jag inte orkar tänka ut nåt nytt, då det är oerhört svååårt att välja en
What is your favourite word?
blatant! haha
Do you believe that the cup is half empty or half full?
beror på vad innehållet är
What do you do for fun?
säger att jag ska dra ett skämt, säger att det är jätteroligt, drar skämtet, förklarar det, skrattar, oftast ensam.. hahah
Are you an outdoor or an indoor person
hahaha, skulle vilja säga outdoor, men nej
Where do you see yourself in five years?
kanske i england fortfarande? who knows
What are you most proud of in your life?
min mycket imponerande längd! ahaha
Get the number or give the number?
give the number
How do you feel?
mätt
Water or 100% Juice?
water
Opera, Musical, Concert, Play, Performance, or Other?
meh, ofta kulturnöden elza kan välja haha!
Most embarrassing moment?
när jag ser på "på spåret" och verkligen finner det underhållande haha
Your favorite Disney Films?
kejsarens nya stil
Why did the chicken cross the road?
den blev inspirerad av crossroads (fy fan hahaha)
Do you support Paris?
oja..
Where is Waldo?
there, there, there!
What was your last thought?
att min syster antagligen stod bakom mig och glodde - och ack, jag hade rätt
Firefox, Internet Explorer, Netscape, or other?
eldräv (hehe)
Who are you going to vote for in 2008?
ingen, men skulle rösta på clinton om jag hade haft möjlighet
Favorite fruit?
vattenmelon
Which is worse? A bad laugh or a bad cough?
bad laugh! man skrattar ju oftare än man hostar liksom
Are you a cat or a dog person?
caaaaaaaaaaat
Would you rather be blind or deaf?
blind
Define yourself in 3 words...
snygg, sexig, singel HAHAH
Do you eat cold cereal at night?
i eat knäckebröd at night ^^
What is your favorite TV show?
humor - family guy
annars sex and the city
Kill the spider or let it out?
dont we all love to kill spiders? ne men seriöst, jag dödar dom haha
Do you shower every single day?
aah
Boat or bus?
boat
Where do you want to travel next?
londooooon
What would you do if Michael Jackson asked you out
im bad, im bad, you know it
What is your favorite food?
meat
Do you read harry potter books?
dom första tre
What is your favorite place?
da bed
If you could have one super human power what would you choose?
hm... haha jag skulle vilja vara som sabrina isf, gud vad jag ville det när jag va mindre
Vitamin Water or Gatorade?
vitamin water
Favorite body part?
mah niggahlips! haha
Do you like bananas?
dom är väl okej
How tall are you?
6 cm kortare än medellängd :P


Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Dagens fråga: Hur har vädret varit hos dig idag? :) Ha en skön kväll! =]

Postat av: vix

HAHAHAHAHAH nice interview :D

2008-03-06 @ 21:45:44
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback