the monkey on your back is the latest trend

långfredag indeed.
har haft oerhört tråkigt idag pga att jag vaknade upp med fett mycket huvudvärk.
alltså verkligen helt sjukt, brukar aldrig ha ont i huvudet utom när jag är bakfull.
så det va något irriterande.
är väl förkyld helt enkelt.
så idag har jag mest legat och försökt sova/kollat på repriser på SVT haha.
riktigt roligt, verkligen.
påskägget jag fick av vix igår har dock glatt mig, riktigt gulligt, tack för det gumman ^^ <333

men nu är det iaf lov, väldigt skönt, även om det inte va riktigt "omg lov känsla" när jag innan den här veckan inte hade varit i skolan sen den 29e februari hahah.
har nu fått tillbaka resultaten på alla mocks, och jag är positivt överraskad.
speciellt beträffande franskan, omg, känns fortfarnade helt overkligt att det gick så bra.
börjar känna lite panik inför exams dock, 45 dagar kvar och en hel del som behövs pluggas på så man kan vara helt nöjd på exams.
nöjd nu va mer "åh vad skönt jag fuckade inte upp nåt totalt iaf" haha.

nu börjar jag känna mig lite piggare iaf, men känner mig liksom svag i hela kroppen.
imorrn ska det va borta iaf, för då vill jag verkligen ut!

igår såg jag förresten juno och undrade om den verkligen skulle va så bra som alla utom vicky har sagt haha.
det va den, definitivt, och jag blev väldigt emotional i slutet haha.
och soundtracket är så otroligt fint:


You're a part time lover and a full time friend
The monkey on you're back is the latest trend
I don't see what anyone can see, in anyone else
But you

Here is the church and here is the steeple
We sure are cute for two ugly people
I don't see what anyone can see, in anyone else
But you
idag sa pappa "oj, elza fyller 20 nästa år hahahaah"
och ja det är verkligen konstigt haha.
om två veckor fyller jag 19!
diala sa häromdagen att det va typ 5 år sedan vi gick i åttan.
åttan, herregud det va ju nyss känns det som.
mycket som är annorlunda nu mot då såklart, men det känns inte som om det va särskilt längesen ändå.
men tid går fort, uppenbarligen haha.
ne nu blir allt lame så jag orkar mer haha, puss hej

Kommentarer
Postat av: vicky

hahaha varsågod :D och krya på dig tills imon!! ^^ (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback