2+2=5

jag kom på att mitt förra inlägg inte hann avslutas.
jag va väldigt sur och nere då, och för att låta väldigt klyschig så känns det lite som en "känslomässig bergochdalbana" nu (jag hoppas ni inte äter och läser detta samtidigt, för det är ett så löjligt uttryck att jag blir spyfärdig haha)
mest är jag väl nervös och stressad osv inför exams vilket ofta leder till irritation.
samtidigt är jag så himla glad att det snart är över.
och på samma gång lite rädd för det ändå, även om jag mest längtar.
men inser ju också att jag kommer sakna folk när jag flyttar härifrån, typ alice kommer jag sakna mest i hela världen och det är nog därför vi tjafsar så mycket nu, nåt omvänt beteende från min sida haha.

men hur som helst, idag har jag fått hjälp med matten av jonas och det va väldiiiigt bra, tack för det!
så nu försöker jag tänka positivt och att det kanske kan gå ändå.
men imorrn när jag försöker mig på proven kommer jag väl börja lipa eller nåt, men det är ett senare problem haha.
för övrigt satt det IBelever vid typ alla bord på stadsbiblioteket idag, lite komiskt va det haha, men skönt att höra att alla skrattar iaf och inte bara sitter hemma och grämer sig i sin ensamhet.
honey hörde ju mig skratta på rätt långt avstånd för mina "inandningar" hahahaha
då har man umgåtts mycket, om man känner igen varandras andning HAHA <333
det va också komiskt att jag lånade en bok åt jonas för att han inte har lånekort som hette typ "hur man blir en bra mattelärare" hahhaha, nåt för mig... verkligen...
nej, för om en vecka kommer jag ALDRIG MER PLUGGA MATTE!

det verkar iaf som om jag får jobba på grand i sommar, yääy, kommer typ missa alla sommartorsdagar, men det va ju inga höjdare förutom boney M direkt så.
fast adam tensta hade jag velat höra, åtminstone mr cool haha, men pengar lockar mer och grand är ju rätt trevligt ändå.
men nu är ja trött och imorrn ska jag upp ännu tidigare för att plugga mera matte, lars jag hoppas du läser det här haha.

godnatt på er people, festa åt mig med i helgen ^^

Kommentarer
Postat av: jonsey

"hur man blir en bra mattelärare"...my ass. Tell all vad grym jag är, nu, här, haha.

2008-05-04 @ 15:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback